Sesame update.

BRAT a publicat azi partea a doua (cu info de consum) a livrarii SNA FOCUS aprilie 09-aprilie10,  prilej cu care am inclus in arhiva cu baza si o noua versiune de Sesame. Consecvent dpdv estetic, softul vine cu  cateva functionalitati cel putin interesante printre care: posibilitatea de a importa targeturi din bazele mai vechi, posibilitatea de a crea un grup de titluri indiferent de intervalul de aparitie, Market Monitor si Media Monitor.

Cele doua monitoare sunt de fapt o modalitate de reprezentare grafica a brandurilor de consum respectiv a brandurilor de presa scrisa. Ideea din spate e de a oferi o pozitionare a brandurilor dpdv a consumului si a loialitatii. Pentru Market Monitor loialitatea e calculata ca marca cel mai des consumata supra total consum marca, in timp ce pentru Media Monitor loialitatea e frecventa 5 sau 6 a citirii supra total citire extinsa.

Researcheri si plenãri spor la lucru cu noile grafice.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s