Eterna dezbatere RPC.

Una dintre cele mai des intalnite intrebari de la utilizatorii de rezultate SNA (de curand am fost din nou interpelat pe acest subiect si asta a produs  declickul) este in legatura cu ciudatele valori RPC ale anumitor titluri. Povestea e veche de cand masurarea audientelor si auditarea tirajelor.

Despre diversele tipuri de cititori, legatura (in)constanta dintre audienta si circulatie, canale de distributie, modificari de continut, tipuri de promotie precum si despre alte asemenea sinergii (non) evidente care in general influenteaza numarul de cititori per copie, se poate citi in acest material WRRS. Pe langa argumentele clasice in domeniu, sa nu uitam si de specificul autohton…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s